هندبال شهرستان ايوان
 
 

تيم هندبال بزرگسالان شهرداري ايوان عصر امروز دوشنبه 91/8/8 در يك بازي تداركاتي هيئت هندبال شيروان وچرداول را شكست داد .محسن شاهي در اين خصوص گفت: مايك تيم خوب داريم شايد به هماهنگي كامل و آرماني فعلا نرسيده باشيم اما روز به روز بهتر و بهتر ميشويم انگيزه بازيكنان تيم عالي است ما از هم اكنون براي  اولين بازي  خود  در ليگ يك جمعه 91/8/12 لحظه شماري ميكنيم اگر بوشهر صاحب نام است  ما هم نام خود را به اونها ديكته ميكنيم در اين چند روز سعي ميكنيم بيشتر و بيشتر هماهنگ شويم و در اردوي خود دوستي و صميميت حرف اول و آخر ماست .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, :: 19:26 :: توسط : محسن شاهي

 

 

؟


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, :: 22:34 :: توسط : محسن شاهي

هيئت هندبال شهرستان ايوان ميزباني مسابقات هندبال نوجوانان استان

ايلام را بار ديگر برعهده گرفت ،

مسابقات هندبال نوجوانان استان ايلام سه شنبه  91/6/28  در شهرستان ايوان برگزار ميگردد .

 


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, :: 14:0 :: توسط : محسن شاهي

در گفتگو با ايويكا ريمانيچ سر مربي  تيم ملي هندبال بزرگسالان ايران ايشان نظر مساعدي نسبت به بازيكنان هندباليست شهرستان ايوان غرب  داشتند به نقل از ريمانيچ سطح بازيكنان بسيار بالا است ونيز گفتند  اگر بازيكنان كمي جديت بيشتري در برنامه هاي تمرين خود داشته باشند ميتوانند خود را به مربيان تيمهاي ملي تحميل كنند .


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:4 :: توسط : محسن شاهي

ریمانیچ سر مربی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران وارد ایلام شد.

 

آقای ریمانیچ سر مربی تیم ملی هندبال جمهوري اسلامي ایران

برای برگزاری  یکدوره آموزشی و نيز نظارت بر تمرینات ورزشکاران منتخب استان وآموزش مربيان برگزيده با دستاوردهاي روز هندبال جهان   پنج شنبه  با استقبال اعضاء هیأت و ورزشکاران این رشته ورزشی در محل فرودگاه وارد شهر ایلام شد .
سر مربی تیم ملی برای شروع دوره آموزشی 4 روزه خود بلافاصله به شهرستان ایوان غرب اعزام گردید.
در طول این مدت مربیان شاخص استان و ورزشکاران مستعد با جدیدترین دست آورهای علمی روز دنیا در رشته هندبال آشنا  شدند . هیأت هندبال استان برای توسعه رشته ورزشی هندبال و با توجه به جایگاه خوب هندبال استان  در سطح کشور و برای حضور مناسب تیمهای نماینده استان در مسابقات کشوری این دوره آموزشی را برگزار نمود . آقای ریمانیچ ضمن اظهار رضایت از وضعیت فیزیکی ورزشکاران هندبالیست  شهرستان ایوان ابراز امیدواری کرد که در صورت بررسی شرایط فنی این ورزشکاران، طی روزهای آینده افراد مناسب به اردوی تیم ملی دعوت شوند.


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:1 :: توسط : محسن شاهي

درباره وبلاگ
ما دراین وبلاگ قصد داریم اخباری از فعالیت های هیئت هندبال شهرستان ایوان را برای علاقه مندانی که فعالیتهای این هیئت را دنبال می کنند قرار دهیم
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 140239
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1